Japońskie karpie koi na cukierki [origami club]

Wczorajszej nocy stwierdziłam, że nie pójdę spać dopóki nie uda mi się opanować chociaż jednego złożenia, zanim zrobi to Japończyk. Siedziałam do drugiej w nocy marnując kolejne arkusze papieru do origami. Po dłuższym czasie doznałam olśnienia i nauczyłam się! Oto moje pudełeczka na cukierki w kształcie karpi japońskich karpi koi:

Duże karpie z cukierkami w środku złożyłam z papieru o rozmiarze 20 x20 cm; mniejsze 15x15 cm.

W te większe można zapakować np. ołówki, flamastry itp.

Moja kuzynka ma urodziny niedługo i zamierzam jej w takim pudełeczku dać cukierki jako dodatek do prezentu.

Wzór ze strony:
http://www.origami-club.com/use/koicase/koikase/index.html
Następny post
« Prev Post
Starszy post
Następny Post »
7 Komentarzy
avatar

Fajne są! :-)) Ja właśnie piszę u siebie na blogu o nowych gwiazdkach, jakie nauczyłam się robić, a jak napiszę, to zajrzę znów do Ciebie i zobaczę, jak wygląda wzór na re rybki :-))
Pozdrawiam serdecznie i bardzo mnie cieszy, że robisz origami (^^).

Odpowiedz
avatar

Zazdrość mnie wzięła :P ale tak jak pisałam Nathallien, gdyby nie warsztaty origami, w których braliśmy udział, to nigdy bym nie zaczęła. Niestety to uzależnia...
Rybki polecam! Jak dla mnie są przecudowne :D i M&Msy się mieszczą idealnie :D

Odpowiedz
avatar

To może zrób jeszcze żurawia :-) Ja nigdy jeszcze nie robiłam, i tak powoli się zbieram, żeby się nauczyć, jak się go robi :-)

Odpowiedz
avatar

o matko, nic nie rozumiem z tego opisu jak składać kartkę ;_; gratuluję, że udało Ci się ;) ale jak zacznę składać to może mnie olśni, na razie musiałam spruć część koszyczka i robię dalej na drutach... eh...

Odpowiedz
avatar

Miriel:
Żurawie to robię z zamkniętymi oczami :P także żurawie są za proste. Jest tylko pewien myk,którego można samemu nie wykminić. Jakby co to Ci podpowiem. Z reguły ważna jest symetria - w żurawiu wszystko robi się tak samo z dwóch stron, a na wielu diagramach nie jest to narysowane. Teraz męczę pudełko w kształcie pieska...

Nathalienn:
Rybki nie są trudne :P ! tylko płetwa, ale jak się raz zrobi, to już zawsze wyjdzie.

Odpowiedz
avatar

mam nadzieje :D dziś wieczorem może usiądę i zrobię, chociaż muszę na blogu opisać 4 filmy ;P a łuski samemu się rysuje jak pasuje czyż nie?

Odpowiedz
avatar

tak tak samemu - dlatego moje są takie krzywe - jak widać.

Odpowiedz


WSZYSTKIE KOMENTARZE O CHARAKTERZE REKLAMOWYM BĘDĄ KASOWANE.