PodróżeJaponia w "Torii" i "wydmowy" konkurs


W 18. numerze "Torii", który z pewnością wszyscy znają bardzo dobrze, pojawił się mój artykuł! Jestem bardzo szczęśliwa i wdzięczna, że moje wypociny przypadły do gustu zespołowi redakcyjnemu i w ten sposób mogłam się trochę przyczynić do jego powstania. Wydawnictwu Kirin serdecznie dziękuję! Poniżej zasady konkursu.



Jako wielka fanka dziwnych miejsc oraz surrealistycznej sztuki przedstawiłam swoją podróż przez japońskie wydmy, okiem nie tylko swoim, ale także trzech światowej sławy japońskich artystów. Moją wizję tego trudnego do opisania miejsca przedstawiłam za pomocą analogowego aparatu Pentax MZ-7.  

W związku z tym, że to mój debiut na łamach "Torii" postanowiłam ogłosić konkurs, w którym nagrodą jest roczna prenumerata magazynu "Torii" od dowolnego numeru. Poniżej znajdziecie trzy pytania, na które można odpowiedzieć po przeczytaniu mojego artykułu. Następnie odpowiedzi trzeba przesłać do mnie mailem i liczyć na łut szczęścia. UWAGA: Nie odpowiadamy w komentarzach, ponieważ to sugeruje odpowiedzi innym (takie komentarze będę kasować). W komentarzu możecie mnie poinformować, że dostałam maila :D! Prosiłabym tylko o zapoznanie się z regulaminem. 


Możecie też promować konkurs dalej np. na swoich profilach facebookowych - nie obrażę się :-)!


MINI-QUIZ na podstawie artykułu Piaskowe inspiracje:


1. Wymień trzech artystów, o których wspominam w artykule.

2. Wymień trzy prefektury, gdzie znajdują się wydmy, o których wspominam w artykule.
3. Jakie warunki pogodowe panowały na wydmach podczas mojej podróży, o których wspominam w artykule?


Regulamin:

1. Konkurs trwa od dnia 26 września 2013 roku do dnia 16 października 2013 roku.

2. Uczestnikiem konkursu może być każdy, kto mieszka na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na trzy pytania zamieszczone na stronie: www.podrozejaponia.blogspot.com, dotyczące artykułu Karoliny Przybylińskiej pt. Piaskowe inspiracje, opublikowanego w 19/2013 numerze magazynu "Torii", s. 51-53.
4. Podpisane imieniem, nazwiskiem oraz nickiem (o ile jest) odpowiedzi należy przesłać do 23:59 na adres e-mail: podrozejaponia@gmail.com. E-mail należy zatytułować: Konkurs - Piaskowe inspiracje.
5. Spośród prawidłowych odpowiedzi wylosujemy jednego zwycięzcę.
6. Wyniki zostaną ogłoszone 16 października 2013 r. na stronie www.podrozejaponia.blogspot.com.
7. Nagrodą w konkursie jest roczna prenumerata magazynu "Torii" od wskazanego numeru.
8. Dane do prenumeraty (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer magazynu, od którego ma się zacząć prenumerata) należy przesłać do dnia 20 października 2013 r. na adres www.podrozejaponia@gmail.com.
9. Nieprzesłanie danych do prenumeraty w terminie jest równoznaczne z rezygnacją. Następnie zostanie wylosowany kolejny zwycięzca.
10. PodróżeJaponia zobowiązuje się do opłacenia rocznej prenumeraty (4 numery) do dnia 10 listopada 2013 roku.
11. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
12. Po opłaceniu prenumeraty PodróżeJaponia nie bierze odpowiedzialności za jej przebieg.



POWODZENIA!
Następny post
« Prev Post
Starszy post
Następny Post »
2 Komentarzy
avatar

Uff, dobrze, że konkurs jest do 16. października - do tego czasu zdążę kupić magazyn i zapoznać się z Twoim artykułem ;) (Oczywiście gratuluję jego publikacji!)
Pozdrawiam :)

Odpowiedz
avatar

Świetny konkurs! Informuję, że mail konkursowy wysłany.

Odpowiedz


WSZYSTKIE KOMENTARZE O CHARAKTERZE REKLAMOWYM BĘDĄ KASOWANE.